Hazine ve Maliye Bakanlığı, vergi inceleme süreçlerini dijitalleştirmek amacıyla 31 Ekim 2011 tarihli Vergi İncelemelerinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelikte değişiklik yaptı. Yeni yönetmelik ile vergi incelemelerinde elektronik sistemlerin kullanımı resmileştirildi. Bundan böyle inceleme tutanakları Bakanlık sistemi üzerinden elektronik ortamda düzenlenecek, mükellefler veya vekilleri güvenli elektronik imza ile imzalayacak. Defter ve belgelerin elektronik ibrazında sistem tarafından bir belge üretilecek ve bu belge de güvenli elektronik imza ile onaylanacak. Elektronik ortamda düzenlenen tutanakların düzenlenme yeri "elektronik ortam" olarak kabul edilecek. Yönetmelik, vergi inceleme süreçlerini daha şeffaf ve hızlı hale getirmeyi hedefliyor ve bugün itibariyle yürürlüğe girdi.
Hazine ve Maliye Bakanlığı, 31 Ekim 2011 tarihli Vergi İncelemelerinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik'te değişikliğe giderek vergi inceleme süreçlerini dijitalleştirdi. Resmi Gazete'de yayımlanan yeni yönetmelik ile elektronik sistemlerin kullanımı resmileştirildi. Bundan böyle inceleme tutanakları Bakanlık sistemi üzerinden elektronik ortamda düzenlenebilecek, mükellefler veya vekilleri güvenli elektronik imza ile imzalayacak. Defter ve belgelerin elektronik ibrazında sistem tarafından üretilen belge de güvenli elektronik imza ile onaylanacak. Elektronik ortamda hazırlanan tutanakların düzenlenme yeri "elektronik ortam" olarak kabul edilecek. Yönetmelik, vergi inceleme süreçlerini daha şeffaf ve hızlı hale getirmeyi hedefliyor ve bugün itibariyle yürürlüğe girdi. Yönetmeliğin yürütülmesi Hazine ve Maliye Bakanı tarafından yapılacak.