
İzmit Körfezi'nin Su Kalitesi Yakından İzleniyor
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, İzmit Körfezi'nin hassas ekosistemini koruma ve su...
İzmir’in Efes Selçuk ilçesinde vatandaşların öneri, istek ve şikayetlerini iletmelerini sağlayan SELBİM (Selçuk Belediyesi İletişim Merkezi), kesintisiz hizmet vermeye devam ediyor. SELBİM, Efes Selçuk halkının belediyeyle iletişimini kolaylaştıran önemli bir köprü görevi üstleniyor.
İZMİR (İGFA) - Son bir yılda 52 bin 559 başvuru alan SELBİM, bunların 51 bin 885'ine çözüm üreterek vatandaşların sorunlarına yanıt verdi. Geriye kalan başvurular için de ilgili vatandaşlarla iletişime geçilerek süreç hakkında bilgi verildi. SELBİM’in hızlı ve etkili çözüm üretmesinden memnuniyet duyan vatandaşlar, teşekkür mesajlarıyla çalışmalarını destekliyor.
Efes Selçuk Belediyesi Hizmet Binası'nın giriş katında hizmet veren SELBİM ekibi, haftanın 7 günü, saat 23.00’e kadar vatandaşların taleplerini titizlikle inceliyor ve değerlendiriyor. Bu özverili çalışma, vatandaşların sorunlarına hızlı ve etkili çözüm bulunmasını sağlıyor.
“VATANDAŞIMIZA ÇARE OLUYORUZ”
Efes Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, 2019 yılında göreve geldiğinde hayata geçirdiği ilk projelerden birinin SELBİM olduğunu belirterek, vatandaşlara daha yakın olmak için bu hizmeti hayata geçirdiklerini vurguladı. Başkan Sengel, “Efes Selçuk Belediyesi olarak her konuda vatandaşlarımıza bir telefon kadar yakın olmak istedik. Halkımızın derdini, önerilerini, taleplerini kolayca iletmesini ve hızlı çözüm üretmemizi amaçladık. SELBİM ekibimiz, gecelere kadar gelen tüm talepleri inceleyerek ilgili birimlere iletiyor ve çözüm odaklı çalışıyor. Bu sayede Efes Selçuk hakkında detaylı bilgiye ulaşıyor ve sorunlara daha etkin çözümler üretiyoruz. Gece gündüz çalışan, özverili SELBİM ekibimize teşekkür ediyorum” dedi. Başkan Sengel'in açıklamaları, SELBİM’in vatandaş memnuniyetine verdiği önemi ve belediyenin vatandaş odaklı çalışma anlayışını gözler önüne seriyor.