Sayfa Başlık İçerik
foto Gündem Sekapark Yağlı Güreşleri: 2,6 Milyon Dijital Erişime Ulaştı 17. Sekapark Altın Kemer Yağlı Güreşleri, sadece Kocaeli'ndeki güreş severleri değil, milyonlarca dijital kullanıcının da...
foto Teknoloji Türkiye'de Instagram Kullanımı Zirvede Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, We are Social ve Meltwater tarafından hazırlanan Dijital 2025...
foto Yaşam İnegöl'de Engellilere Trafikte Destek Videosu Bursa İnegöl Belediyesi, engelli bireylerin trafikte yaşadıkları zorlukları gözler önüne seren ve toplumsal duyarlılığı artırmayı...
foto Gündem Manisa Belediyesi: Tur dolandırıcılığına dikkat! Manisa Büyükşehir Belediyesi'ne Ait Sahte Gezi Davetiyeleriyle Dolandırıcılık Uyarısı! Manisa Büyükşehir Belediyesi, son günlerde vatandaşların mağdur...
foto Teknoloji Instagram, Gençlere Canlı Yayın Kısıtlaması Getirdi Instagram, 16 Yaş Altı Kullanıcılar İçin Canlı Yayınları Yasakladı Dünyanın en popüler sosyal medya platformlarından Instagram,...
foto Teknoloji Meta, Genç Kullanıcılar İçin Güvenlik Kalkanı Instagram, Genç Kullanıcıları İçin Yeni Güvenlik Önlemleri Getiriyor Sosyal medya devi Instagram, genç kullanıcılarının güvenliğini sağlamak...
foto Yaşam Kocaeli'nin 7/24 Dijital Çağrı Merkezi Vatandaşa Hizmet Veriyor Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi: Vatandaşın Sesi, Şehrin Çözüm Merkezi Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin vatandaşlarla iletişimini...
foto Gündem Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin 153 Çağrı Merkezi, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla 7/24 hizmet vermeye devam ediyor. Telefon, sosyal medya (Instagram, Facebook, X) ve mobil uygulamalar üzerinden ulaşılabilen merkez, ulaşım, sosyal hizmetler, çevre, altyapı gibi birçok konuda vatandaşların talep ve şikayetlerini ilgili birimlere yönlendirerek çözüm sürecini başlatıyor. 2024 yılında 1 milyon 302 kişiyle iletişim kuran merkez, vatandaşların toplu taşıma bilgileri, sosyal yardım projeleri, çevre temizliği, altyapı sorunları gibi konulardaki sorularına hızlı ve etkili yanıt veriyor. "Çek-İlet Kocaeli" gibi dijital araçlar da vatandaşların kolayca bildirimde bulunmalarına olanak sağlıyor. 153 Çağrı Merkezi, Kocaeli halkı ile belediye arasında güçlü bir köprü vazifesi görerek, şehri daha yaşanabilir kılmaya katkıda bulunuyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin 153 Çağrı Merkezi, vatandaş odaklı hizmet anlayışının başarılı bir örneği olarak öne...