|
Sayfa |
Başlık |
İçerik |
|
Gündem
|
Sekapark Yağlı Güreşleri: 2,6 Milyon Dijital Erişime Ulaştı
| 17. Sekapark Altın Kemer Yağlı Güreşleri, sadece Kocaeli'ndeki güreş severleri değil, milyonlarca dijital kullanıcının da... |
|
Teknoloji
|
Türkiye'de Instagram Kullanımı Zirvede
| Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, We are Social ve Meltwater tarafından hazırlanan Dijital 2025... |
|
Yaşam
|
İnegöl'de Engellilere Trafikte Destek Videosu
| Bursa İnegöl Belediyesi, engelli bireylerin trafikte yaşadıkları zorlukları gözler önüne seren ve toplumsal duyarlılığı artırmayı... |
|
Gündem
|
Manisa Belediyesi: Tur dolandırıcılığına dikkat!
| Manisa Büyükşehir Belediyesi'ne Ait Sahte Gezi Davetiyeleriyle Dolandırıcılık Uyarısı!
Manisa Büyükşehir Belediyesi, son günlerde vatandaşların mağdur... |
|
Teknoloji
|
Instagram, Gençlere Canlı Yayın Kısıtlaması Getirdi
| Instagram, 16 Yaş Altı Kullanıcılar İçin Canlı Yayınları Yasakladı
Dünyanın en popüler sosyal medya platformlarından Instagram,... |
|
Teknoloji
|
Meta, Genç Kullanıcılar İçin Güvenlik Kalkanı
| Instagram, Genç Kullanıcıları İçin Yeni Güvenlik Önlemleri Getiriyor
Sosyal medya devi Instagram, genç kullanıcılarının güvenliğini sağlamak... |
|
Yaşam
|
Kocaeli'nin 7/24 Dijital Çağrı Merkezi Vatandaşa Hizmet Veriyor
| Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 153 Çağrı Merkezi: Vatandaşın Sesi, Şehrin Çözüm Merkezi
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin vatandaşlarla iletişimini... |
|
Gündem
|
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin 153 Çağrı Merkezi, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla 7/24 hizmet vermeye devam ediyor. Telefon, sosyal medya (Instagram, Facebook, X) ve mobil uygulamalar üzerinden ulaşılabilen merkez, ulaşım, sosyal hizmetler, çevre, altyapı gibi birçok konuda vatandaşların talep ve şikayetlerini ilgili birimlere yönlendirerek çözüm sürecini başlatıyor. 2024 yılında 1 milyon 302 kişiyle iletişim kuran merkez, vatandaşların toplu taşıma bilgileri, sosyal yardım projeleri, çevre temizliği, altyapı sorunları gibi konulardaki sorularına hızlı ve etkili yanıt veriyor. "Çek-İlet Kocaeli" gibi dijital araçlar da vatandaşların kolayca bildirimde bulunmalarına olanak sağlıyor. 153 Çağrı Merkezi, Kocaeli halkı ile belediye arasında güçlü bir köprü vazifesi görerek, şehri daha yaşanabilir kılmaya katkıda bulunuyor.
| Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin 153 Çağrı Merkezi, vatandaş odaklı hizmet anlayışının başarılı bir örneği olarak öne... |