
Antalya'da 300 Kilo Usulsüz Et Ele Geçti
Antalya'da 300 Kilogram Usulsüz Et Elde Edildi Antalya Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin...
Türkiye'den ve dünyadan dijital reklamcılık sektörünün önde gelen isimlerinin buluştuğu 15. MIXX Awards Türkiye ödül töreni, 12 Nisan'da Mandarin Otel'de görkemli bir şekilde gerçekleştirildi. İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından düzenlenen törende, geçen yılın en yaratıcı ve başarılı dijital pazarlama ve reklamcılık çalışmaları ödüllendirildi.
Dr. Öğretim Üyesi Ada Beyza Toksoy ve Ork Digital Kurucusu Orkun Işıtmak'ın sunuculuğunu üstlendiği törene, reklamverenler, ajanslar, yayıncı kuruluşlar, reklam satış ağları ve reklam teknolojileri firmaları katıldı. 426 kampanyanın yer aldığı 764 başvurunun değerlendirildiği törende, 45 ana kategoriye ek olarak Genç MIXX, sahibinden.com Özel Ödülü ve prestijli "Yılın En İyisi" ödülü olmak üzere toplam 269 ödül sahiplerini buldu. Yoğun bir rekabetin yaşandığı yarışmada, her bir ödül, sektörün zirvesindeki başarının simgesi oldu.
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Cüneyt Devrim, yaptığı konuşmada, MIXX Awards Türkiye'nin dijital pazarlama sektörünün gelişimine ışık tutan önemli bir platform olduğunu vurguladı. Devrim, "Bu yıl 15. yılını kutladığımız MIXX Awards Türkiye, sektörümüzün inovasyon ve yaratıcılığını her geçen yıl daha da ileri taşıyor. Ödüllendirdiğimiz projeler sadece geçmişin başarılarını değil, geleceğe dair umutları da temsil ediyor." dedi. Devrim, hızla gelişen dijital dünyada yapay zeka, artırılmış gerçeklik, sanal gerçeklik ve Web 3.0 gibi teknolojilerin pazarlama ve reklamcılık alanında yeni ufuklar açtığını belirterek, IAB Türkiye olarak bu değişime öncülük etmeyi ve sektörü geleceğe hazırlamayı hedeflediklerini söyledi.
Törende, "Yılın En İyisi" ödülüne Türk Hava Yolları, Fly By Sign kampanyasıyla TÜRK HAVAYOLLARI, OMD ve ZZG Tech layık görüldü. Geçen yıl ilk kez düzenlenen Genç MIXX kategorisinde ise Türkiye Otizme Destek ve Eğitim Vakfı (TODEV) için hazırlanan projeler büyük beğeni topladı. Elif Öztürk, Eylül Polat, Serpil Yıldız ve Baran Saltaş Altın MIXX, Alişan Etli, Tuğrulbey Koç ve Sude Taşpınar Gümüş MIXX, Huri Ebru Kılıç ise Bronz MIXX ödüllerinin sahibi oldular.
Ödül törenine, sahibinden.com Platin Sponsor, Sözcü.com.tr Lider Sponsor, Arçelik Teknoloji Sponsoru, TVekstra İnovasyon Sponsoru, Eti Mutluluk Sponsoru, Sanipak Temiz ve Sağlıklı Yaşam Sponsoru olarak destek verdiler. KızlarSoruyor, Mediazone, Nabulu ve Tooplay kategori sponsorları arasında yer alırken; Admatic, Bayer, Boosmart, Demirören Medya, Forward, Genart by Aleph, GroupM, Havas, Humble, Hype, Neodigital, Nkolay, NTV, Portuma, Superfresh, TikTok ve Unilever de protokol sponsorları arasında yer aldı. Karbonat'ın bu yılki tanıtım çalışmalarını üstlendiği etkinliğin dijital ses partnerliğini ise Karnaval üstlendi.
15. MIXX Awards Türkiye, dijital reklamcılığın geleceğine dair umut verici bir tablo çizerek, sektörün başarısını ve yaratıcılığını bir kez daha gözler önüne serdi.